zaterdag 29 oktober 2011

Vega Magazine!

http://api.ning.com/files/RbpPQZLO6j5W4Ya56DwF5rUHa8lr8kQl3lnj6S*8tn5wrRt-I0Msly2A3YP*4qW0ExfTOZVA7ZOk-UiGHe5JK84Fi5LedOsl/Vega.jpgVorige week viel ie op de deurmat, Vega magazine . Een nieuwe glossy voor vegetariërs en flexitariërs en natuurlijk voor alle mensen die eens een keer wat anders willen lezen. Ik kreeg het magazine van Wakker Dier omdat ik bij de eerste 2.500 inzenders zat die stemde op de Vegetariër van het jaar 2011.

Een hoop leesvoer is het eerste wat mij opvalt in plaats van heel veel reclames en een hoop blabla. Een blad dat gaat over vegetarisme (ja duh) maar ook over ex vegetariërs, mode en nog heel veel meer. Wel weinig recepten... 

Ook fijn om te zien en te lezen dat vegetariërs best wel hippe mensen zijn en niet van die stoffige tiepjes met geitenwollensokken die voedsel eten wat naar karton smaakt...Maar goed, dat wist ik natuurlijk al lang!

Ik ben er blij mee en ben wel even bezig met deze dikke pil. Misschien wat voor U?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten