maandag 26 december 2011

Eten met dat wat er in huis is...

Zo, het was weer fijn, de Kerst. Kerstavond aten wie bij mijn schoonfamilie, eerste Kerstdag hier met mijn familie en de tweede dag gewoon met z,n viertjes. Komende dagen eten we met kliekjes en dat wat er in de kast ligt.

Even geen Odin pakket deze week want ik heb ook vakantie en dan ben ik heel lui. Maar we eten met dat wat in huis is, met eventuele aanvulling. Om de vreterijen van de Kerst te compenseren zeg maar. Ook al hield ik het een beetje beschaafd, we aten en snoepten toch anders als anders. Ik vind het wel een uitdaging om eens te kijken wat er nog in de kasten is en daarmee de maaltijd te maken. Creatief is dus meer het woord en een beetje traditie. Ik doe dit ieder jaar!

En ook de 'kindjes' zijn wel weer aan een fatsoenlijke gezonde maaltijd toe geloof ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen