woensdag 28 december 2011

Goede voornemens?

Goede voornemens waar halverwege januari al niks meer van komt heb ik gelukkig niet (meer)
Ik doe er niet aan mee. Roken doe ik al jáááááren niet meer en lijnen ook niet!

Het laatste verstandige voornemen was een jaar of twee geleden om eens wat gas terug te nemen, alles gewoon op zijn gemakkie doen. Werkt prima en nog steeds, in huis, in het verkeer op de werkvloer en het voelt heerlijk rustig in mijn hoofd en lijf.

Er zijn natuurlijk wel wat verbeterpunten die ik kan toepassen.
Na het lezen van Julia Kang's 100% gifvrij nog meer biologisch kopen (of helemaal) en zo natuurlijk en gezond mogelijk leven.

Toch maar weer proberen om zo plantaardig mogelijk te eten, mijn lichaam vaart er wel bij en dat stukje kaas en zuivel kan ik ondertussen wel missen. Misschien alleen een BD eitje op z'n tijd voor de vit B 12.

Wat minder vaak naar de winkels rennen, en eerst maar eens even op maken met dat wat er nog in huis is en wat creatiever zijn in de keuken. Het lukt me nu ook om met heel weinig boodschappen toch een heerlijke maaltijd op tafel te zetten.

Inplaats van 2 keer in de week pilates en body balance lessen, 3 keer gaan.

En dat is het eigenlijk wel, moet lukken toch.

Wat zijn uw zwakke en verbeter punten?

1 opmerking:

  1. Elke week 1 nieuw veggierecept uitproberen. Dat zouden er dan 52 moeten zijn. Met een beetje geluk heb ik dan 35 recepten over die ik regelmatig gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen