dinsdag 31 januari 2012

En hoe gaat het nou met.....?

En hoe gaat het nou met het veganistisch eten.... Super, kan ik wel zeggen. Op 1 uitglijer na tijdens een personeelfeest eet ik al 2 weken helemaal plantaardig en ik ben best trots op mezelf. Moeilijk... nee achteraf gezien niet, terwijl ik het al zo vaak geprobeerd heb. Stevig in mijn schoenen staan is het sleutel woord. En heb ik een moment van zwakte dan denk ik maar aan die lezing van Gary Yourofski en weet ik weer waar ik het voor doe.

Het betekent wel dat ik zo af en toe 3 verschillende maaltijden sta te maken, vlees, vegetarisch en vegan maar het lukt. Ik voel me super, vol energie, mijn huid straalt, nagels glanzen, ik voel me  stukken beter. Binnenkort komen er wel wat etentjes aan maar dat heb ik zelf in de hand...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen