woensdag 11 april 2012

Veggiechallenge

Durft u de uitdaging aan te gaan om een maand of zelfs 2 maanden vegetarisch of veganistisch te eten. Allebei mag ook. Beter voor de dieren, het milieu en vergeet vooral uw eigen lijf niet!

Ik schreef mijzelf ook in want 100% plantaardig eten blijft voor mij toch een struikelblok terwijl ik me er zo veel beter van voel. Ondanks dat ik het iedere keer weer probeer kak ik zo af en toe weer wat in, soms komt het gewoon niet uit of ben ik lui, slecht excuus ik weet het. Ik ga maar weer de 'preek' van Gary Yourofsky bekijken

Van 1 tot 30 juni ga ik er voor. 2 maanden gaat waarschijnlijk niet lukken i.v.m een maand vakantie naar Amerika (daar heb ik weer een lullig excuus, waar je heel goed vegan food kan krijgen, maar ook alles onder de kaas bedolven is)

Afijn, neem eens een kijkje bij Veggiechallenge en daag uzelf uit!

(plaatje veggiechallenge)

4 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat je meedoet!! Enneurh wow, de USA, je gaat wel bloggen over die vele vegan mogelijkheden daar hè?! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Chantal: Keuze genoeg volgens mij... Ik bekijk nu alvast de menukaarten daar waar we zijn:) Handig dat internet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe vind je die: ik heb mijzelf aangemeld. Wel voor maar 5 dagen veg en 1 dag vegan, maar toch! Mijn zoon vroeg direct wat zijn beloning zou zijn, duh

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij mij is het ook nieuwsgierigheid naar recepten en tips. Maar heel goed van jou en wat betreft je zoon... een dikke knuffel is voldoende;)

    BeantwoordenVerwijderen