zondag 1 april 2012

Veggiestan


Ik kocht zo een leuk vegetarisch kookboek... Veggiestan heet het, en u begrijpt het al, dat is de vegetarische keuken van het Midden - Oosten. Maar ook nog een beetje Griekenland.

De auteur vertelt ook verhaaltjes en in het begin veel uitleg over het hoe en wat in de Veggiestaanse keuken. Niet alleen recepten maar ook veel lezen dus.

Kopen zou ik zeggen..hoef je niet eens vegetariër voor te zijn, zulke lekkere recepten staan er in het boek. En dat stukje vlees of vis mist u echt niet bij deze heerlijke recepten.

Oja, de schrijfster houd ook een blog bij, om alvast in de stemming te komen.

Sally Butcher - Veggiestan

3 opmerkingen:

  1. Ja, hij is leuk, ik heb er ook mee in mijn handen gestaan. Nog even ingehouden. Voor hoe lang?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Caroline: Niet lang hoop ik... Het was dit of Ottolenghi. Voor mij was dit de beste keuze:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende het boek (nog) niet. Dank voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen