maandag 21 mei 2012

VegeQ 2012

2 juni is het dan zo ver, de VegeQ . Een vegetarische bbq georganiseerd door de Vegetariërsbond en de Nederlande Vereniging van Veganisten.  Leuk, en heus, ook als vegetariër/veganist kan je heerlijk bbquen. Denk aan burgers, balletjes, spiesjes, fruit, groente, mais, aardappels, wraps, broodjes etc. De mogelijkheden zijn er vol op, en waarschijnlijk nog meer als de vleeseters. Die komen vaak niet verder als saté, hamburger, schjaslik en sparerib met vette sausjes en stokbrood.


Gast van de avond is niemand minder dan Lisette Kreischer. Zij zal onder andere de bbq bedienen en voor het toetje zorgen. Ik kijk er nu al naar uit! Vorig jaar heb ik de VegeQ helaas gemist maar dit jaar ga ik samen met zus en schoonzus (beide flexitariërs) want iedereen is welkom. Mooie gelegenheid om  te laten zien dat vegetarisch bbquen heel erg lekker is.

Komt u ook? Misschien zien we elkaar daar dan!

1 opmerking:

  1. Dat denk ik ook Winny! Wij vleeseters komen vaak niet verder dan salade, saté, hamburger, sparerib, worstjes, sausjes en stokbrood met kruidenboter.

    Hier ga ik deze zomer eens verandering in proberen te brengen!

    Deze spiesjes zien er heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen