maandag 10 september 2012

Waterkers salade

 
Zondag-26-09-2010-33-11

200 gram gekookte sperziebonen, 1 ui in ringen, zakje waterkers, zakje jonge bladsla, bakje kerstomaatjes, 200 gram gekookte pasta, 200 gram bascilicum/knoflook kaas (Bastiaansen, natuurwinkel) in kleine blokjes, scheutje balsamico, olijfolie, theelepel mosterd, zout en peper.

Verdeel over 4 borden de sla en waterkers. Leg de gekookte boontjes, ui, kerstomaatjes, kaas en pasta op de sla. Maak een dressing van basamico, olie, mosterd en peper en zout en giet over de salade. Serveer met een knapperig stuk brood.

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben wij hetzelfde groentepakket :-). Je salade ziet er lekker uit. Ik heb met onze waterkers een roerbakschotel gemaakt: http://vegetus.nl/chinese-waterkers-met-seitan/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Vegetus: dat ziet er heerlijk zeg uit op jouw site. Ik zou de kipstukjes van de vegetarische slager gebruiken. Alhoewel seitan ook heerlijk is. Ik ga het recept zeker onthouden en wie weet de volgende keer. Ik heb het Odin pakket, jullie dus ook begrijp ik.

    BeantwoordenVerwijderen