dinsdag 8 januari 2013

Hari Tea

O,o,o,o, ik ben zo dol op thee, liefst kruidenthee. Maar dat zal u niet ontgaan zijn... Onder de kerstboom vond ik dus de Buddha Box. Een doosje met verschillene soorten kruidenthee met hele bijzondere smaken. Denk aan groene thee met mint en chili, sencha groene thee met gingko, groene thee met jasmijn en gember, rozen en hibiscusthee. En dan nog de namen die ze er aan geven, Tummy in Harmony, Face the Moment, Mindscape, Inner Flow. Het zijn echte, pure,  verwarmende en opwekkende theeën.

Wat ben ik hier blij mee. De gever vond de website van de Hari Tea in Yoga Magazine maar ondertussen heb ik deze heerlijke theeën ook ontdekt bij EkoPlaza  en daar verkopen ze ook Hari meusli en creusli voor de liefhebber.

s'Morgens houd ik het overigens wel gewoon bij mijn kopje Groen Geluk thee van Sonnentor...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen