maandag 25 februari 2013

Vegan Challenge dag 25

afb03
Foto: website Waardeloze Haantjes
En toen had ik ineens een moment van ernstige zwakte. Ik had een heerlijk gerecht gezien in de laatste Foodies, madras kerrie eieren, wat ik voor mijn gezin wilde maken. Ik had er voor mijzelf tofu in kunnen doen... maar ik wilde ook eieren, mijn lijf riep op dat moment om eieren (tsss, onzin)
En ik heb het gedaan, en wat smaakte het lekker en verdrong de gedachte aan de Waardeloze Haantjes (zwak,zwak,zwak)

Afijn, vandaag weer met volle moed verder want het bevalt me allemaal prima, ik zit lekker licht in mijn lijf, blaas niet op, krijg tintelingen van kaas, etc. En voor alles is een oplossing te vinden, ook voor de eieren. Volgende keer dus toch maar met tofu maken.

Ontbijt : 2 wanootbietmuffins, banaan, vers geperst sinaasappelsap, kruidenthee

Tussendoor : thee, banaan/pompoenbrood

Lunch : 1 meusliboterham met boter, 1 boterham met boter en gebakken appeltjes en kaneel, thee

Tussendoor : soja chocomel met Soyatoo, paar dropjes Ikea, thee, blokje pure chocolade

Avondmaaltijd : Thaise rijst met gewokte peultjes, toemisboontjes, atjar ketimoen, knapperig gebakken en pikant gemarineerde tempeh reepjes, 2 madras kerrie eieren

Tussendoor : thee, restje wijn, handje bananenchips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten