donderdag 28 februari 2013

Vegan Challenge dag 28

Laatste dag van de Challenge en ik hield me er niet aan. Ik begon de dag met een mergpijpje bij een cliënt, at een stuk appeltaart als lunch en een plak kaas tussendoor.

28 dagen heb ik het niet vol gehouden maar ik heb mijn best gedaan. Ik blijf gewoon zo door eten want het bevalt prima. En zo,n uitschieter af en toe zie ik maar door de vingers. 

Als iedereen zo zou eten zou de wereld er een stuk beter uit zien en is er een hoop dierenleed minder. Maar het kan natuurlijk altijd beter.

Hoe is het met u gegaan, goed vol gehouden of af en toe ook nog iets dierlijks gegeten?

Ontbijt : yofu mild and creamy met creusli, vers sinaasap, kruidenthee

Tussendoor : mergpijpje, plakje chocolade, thee

Lunch : punt appeltaart, thee

Tussendoor : thee, plak kaas

Avondmaaltijd : 'kip teriyaki'

Tussendoor :thee, 1 robuuste koek, glaasje port

1 opmerking:

  1. Goed vol gehouden! Soms denk ik dat ik zo mee zou kunnen doen, maar waarschijnlijk zit af en toe een uitschieter naar vegan er meer in. Eerst maar eens vaker vega. Gr, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen