maandag 18 februari 2013

Vegan Eats World



Ik heb er weer twee kookboeken bij.

Om te beginnen met Vegan Eats World van Terry Hope Romero
300 international recipes for savering the planet! Nou als dat niet spannend klinkt...

Man, man wat een geweldig boek.  Recepten van over de hele wereld en allemaal geveganiseerd zodat je maaltijden uit andere werelddelen oorspronkelijk bereid met dierlijke produkten nog steeds super goed smaken. Ook zonder beest dus!

Het enige nadeel is dat er regelmatig terug gewezen wordt naar andere recepten uit het boek om de maaltijd compleet te maken. Dat is wel even wennen in het begin.

Er staan niet alleen heel veel recepten in het boek maar ook heel veel achtergrond informatie.

Een echte topper dus!

2 opmerkingen:

  1. Oe, klinkt erg leuk! Ik koop eigenlijk ooit Engelse kookboeken. Misschien toch maar eens proberen...

    Heb je er al uit gekookt en hoe was dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @daniëlle: ik heb er nog niet uit gekookt omdat ik het boek nog maar net binnen heb. Het is een hoop leesvoer dus daar ga ik eerst mee beginnen maar ik heb al twee recepten op het oog.

    BeantwoordenVerwijderen