maandag 11 maart 2013

Proef de nieuwe Provamel

Provamel heeft iets nieuws. Provamel Breakfast. Heerlijke sojayoghurt in de smaken naturel en vanille.  Nou daar wil je de ochtend wel mee beginnen, vers fruit er in of wat home made creusli...

Maar er is nog meer. Kookroom op basis van rijst. Ik heb altijd een pakje Soja Cuisine in de koelkast staan omdat het zo handig is. Maar nu is het er dus ook op rijst basis. Nog lichter verteerbaar lijkt mij.

Vorige week stond er namelijk een koerier voor de deur met een doos Provamel yoghurt en rijstroom. inclusief twee ontbijtkommen. De yoghurt werd geleverd in een koeltas met bevroren ijsblok want de produkten zijn vers.

Ik mocht het uitproberen en met succes. De room heb ik nog niet geprobeerd maar zodra ik dat gedaan heb hoort u nog van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen