zaterdag 1 juni 2013

Vegan Challenge dag 1

Deze maand heb ik mij weer aangemeld bij de Vegan Challenge om een maand lang vegan te eten...
Vandaag al de mist in gegaan met een heerlijk stuk worteltaart bij Bagels and Beans.

Toch houd ik weer, net als de vorige keer iedere dag bij wat ik deze maand eet aan 100% plantaardig eten. Leuk is het trouwens ook om terug te kijken wat ik de vorige Vegan Challenge at. Als ik een keer geen inspiratie heb...

Ontbijt : Mild and Creamy naturel van Alpro met plakjes banaan, vers sinaasappelsap, thee.
Tussendoor : zuurtje
Lunch:  soja macchiatto, worteltaart*
Tussendoor : country cookie, thee
Avondmaaltijd : zelfgemaakte groentesoep, 2 broodjes met kipstukjes in pikantesaus van ketchup, ketjap, sambal, chilisaus en knoflook, thee.
Tussendoor : thee, blokje pure chocolade, wijn, olijven, zongedroogde tomaten, noten

2 opmerkingen:

  1. Zijn de dagmenu's van de VeganChallenge niks voor jou? :)
    Er komt volgend weekend trouwens een carrot cake recept voorbij! Je hoeft niks te missen als vegan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Alynda: Lekker die carrotcake, daar kijk ik al naar uit.Dat ik niks mis als vegan, ben ik wel achter maar soms ben ik zwak of komt het niet uit met de rest van het gezin...

    BeantwoordenVerwijderen