woensdag 12 juni 2013

Vegan Challenge dag 12

Bron foto: http://www.dehollandsesupermarkt.com/producten/koek/ah-country-cookies/?page=3
Hele slechte dag vandaag! Mijn motivatie is ook ver te vinden deze Challenge. Moet ik wel door gaan? Ja, alles wat ik niet van dierlijke afkomst eet is mee genomen. Ik probeer nu al jaren volledig plantaardig te eten maar het is me nog nooit helemaal gelukt om vol te houden. Soms komt het niet uit binnen het gezin, soms heb ik de motivatie niet, soms wil ik gewoon KAAS!!!! Slechte argumenten, ik weet het. En ik voel me altijd super als ik een tijdje plantaardig eet, ik fleur er echt van op.

Ontbijt : Mild and Creamy naturel, creusli, schaaltje druiven, kruidenthee

Tussendoor : thee, hazelnoot gebakje bij een jarige cliënt

Lunch : pizza van naanbrood met mini mozzarella bolletjes, wilde tomaten en balsamico, thee

Tussendoor : thee, 2 country cookies

Avondmaaltijd : op verzoek aubergine lasagna (bevat cheddar en mozzarella,) salade, Beluga ijsje

Tussendoor : thee, zoute stokjes

2 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Ik vind je blog altijd zo inspirerend! Altijd als ik plantaardig wil koken, is dit de eerste plek waar ik kijk om ideeën op te doen.
    En ook ik wil zoveel mogelijk plantaardig eten maar heb dezelfde (slechte) argumenten als jij. Soms heb ik gewoon zo'n trek in kaas of (nog slechter) snoepjes. Maar jou blog motiveert mij altijd weer om iets lekkers in elkaar te toveren.

    Dank je wel!
    Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Daphne: Dankjewel, Van jouw reactie wordt ik nou helemaal blij. Gister bij de VegeQ geweest en daar raak je wel weer geïnspireerd en gemotiveerd door mensen die wel gewoon 100% vegan eten. Beter mijn best doen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen