zondag 30 juni 2013

Vegan Challenge dag 29

aardbeien met sojaslagroom van Alpro
Nog 1 dag en dan is de Vegan Challenge weer voorbij. Op naar de volgende Challenge!

Ontbijt: 3 perziken, plak bananenbrood, thee

Tussendoor : gelatine vrije dropjes. thee

Lunch : 2 vegetarische risolles van de Toko (vast niet vegan)

Tussendoor : schaaltje aardbeien met slagroom van Alpro

Avondmaaltijd : soort van tapas met kikkererwtkroketjes, gemarineerde champignons, aïoli, pan con tomate, olijven, tomaatjes en geroosterd Turks brood (aïoli kan je maken van veganaise of eivrije mayo)

Tussendoor : thee, wijn handje chocolade rozijnen/pinda,s

Vandaag de laatste dag en als ik terug kijk is maar 1 dag geweest waarvan ik denk dat ik vegan gegeten heb.Toch voel ik me goed en ondanks een slechte start vanwege vakantie is het verder in de maand prima gegaan en blijf ik gewoon zo door eten, het went, het leven zonder kaas. Eieren mis ik  niet, zeker niet sinds ik in het boek PeaceFood las dat ei eigenlijk een vloeibaar kuiken is en de menstruatie van de kip (maar dat wist ik al). Jak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten