zondag 13 oktober 2013

Het Odin pakket en een nieuwe EkoPlaza

Sinds kort heb ik mijn groente en fruitpakket bij Odin stop gezet. Tijd om zelf maar weer eens na te denken wat voor groente er op tafel komt. En laten we eerlijk zijn...over het algemeen zitten er prima groentjes in het pakket maar soms ook groenten waar ik niet veel raad mee weet. Zo heb ik een hekel aan bieten, pastinaken, groene kool, koolraap. En die periode komt er weer aan, van knollen en kolen... Over het fruit hoor je mij nooit klagen, ik lust alles.

De eigenlijke reden is ook dat er in mijn woonplaats Rijswijk een nieuwe EkoPlaza is gekomen in winkelcentrum De Boogaard, wat betekent dat ik niet meer afhankelijk ben van Delft of Den Haag. De meeste bioboodschapjes haalde ik in Delft waar ook al jaren Odin pakketten geleverd worden. Andere filialen van EkoPlaza leveren Vitatas. Ook prima natuurlijk.

Het zal best even wennen worden om niet meer naar Delft te gaan, ik kom er tenslotte al jaaaaaaaaaren , prettige winkel en ook al jaren hetzelfde personeel. Maar als er een natuurwinkel op loopafstand van je huis zit is de keus snel gemaakt...

In ieder geval vind ik de kwaliteit van groente en fruit en de service van Odin super en kijk ik er met plezier op terug. Wie weet stap ik toch weer over...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen