dinsdag 8 oktober 2013

Veggie Challenge

Nog 3 weken dan begint de Vegan Challenge weer, op 1 november, wereld vegan day.

Ik ga me maar weer eens voor bereiden want ondertussen eet ik toch weer te veel kaas. Na mijn vakantie in Griekenland zit ik weer enigszins met een kaasverslaving.

Grieken zijn dol op kaas (ook op vlees en vis en dààr kan ik wel van af blijven) en ik moet zeggen...die feta daar is overheerlijk. Zacht, pittig, mjam, mjam. Maar ja, kaas is verslavend, er zit melk in en in melk zit morfine... wat verslavend werkt, zodat het kalfje lekker blijft drinken bij mama. Bij mensen werkt het ook verslavend en daar moet ik weer van af, dus!

Ik ga mijn best doen en zal weer keurig noteren wat ik eet op zo,n dag. Zin heb ik er ook in, ik voel me beter, vitaler, lichter,  gezonder. Volhouden dus. Op de website van de Vegan Challenge vind je allemaal lekkere recepten als je niet zo goed weet wat je allemaal kan eten. En natuurlijk een hoop tips en  buddy,s om je een hart onder de riem te steken.

Wie doet er nog meer mee???

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen