zondag 6 oktober 2013

Veggiefair

Wat een prachtige dag was het gister en wat was het gezellig op de Veggiefair op Landgoed de Olmenhorst. Er waren ook plukdagen wat een hoop volk op de been bracht, met name veel kinderen.

Met zus en schoonzus begonnen we de dag met een Alpro latte. We proefden van verse wasabiwortel en wat is dat lekker. Heel mild van smaak en zo puur. Schijnt dat de wasabi in pakjes, zakjes, tubetjes etc gewoon van mierikswortel gemaakt is en met wat mosterd vermengd.

We proefden bruine bonen burgertjes bij de stand van de VeggieChallenge, aten blokjes Wilmersburgerkaas, proefden lekkere koekjes, dingetjes met zeewier (ik niet want alles wat uit het water komt vind ik niet zo fijn). Heerlijke sambal van Hottie, vooral die met appel is errug lekker.

Teveel om op te noemen en wat een sfeer, zo gemoedelijk en gezellig en dat levert allemaal leuke gesprekken op met mensen die je niet kent. Ook het enthousiasme van de standhouders vond ik geweldig.

 We aten nog een bara en een broodje 'kip'kerrie bij de stand van Veggie4U, dronken een heerlijk wijntje op het zonnige terras en sloten de dag af met een zak zelf geplukte appels!

1 opmerking:

  1. Ziet er erg gezellig uit, ik had ook wel willen gaan! Hoe waren de blokjes kaas? Ben ook wel erg benieuwd naar de wasabiwortel, hoop dat ik dit ergens tegenkom een keer.

    BeantwoordenVerwijderen