zondag 17 november 2013

Vegan Challenge dag 17

Bron plaatje Vegan Challenge
Ontbijt : Alpro yofu met perzik, creusli, kruidenthee

Tussendoor : restje seitan met een overgebleven pitabroodje en wat  vegan knoflooksaus, poesta salade, kruidenthee

Avondmaaltijd : plak kruidkoek.

Mijn zusje, die ook met de VC mee doet vierde haar verjaardag en bakte een vegan appeltaart (iedereen zei oooohhhh en aahhhh, wat lekker, wat voor recept is dit?????)
Verder had ze kip kerrie/ananas salade gemaakt met veganaise en de paddenstoelentapenade, bladerdeeg hapjes met citroenpesto, bladerdeeg hapjes met groente, er waren augurkjes, tomaatjes, blokjes komkommer en voor de 'gewone mensen' natuurlijk ook blokjes kaas en worst en zo Afijn, mijn buikje was wel gevuld dus had ik niet zo,n trek meer toen ik thuis kwam. Ik dronk nog een glaasje wijn en at een paar dropjes (Oei bijenwas...)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten