dinsdag 26 november 2013

Vegan Challenge dag 26

Speculaas smoothie
Enorme cheese craving vandaag...

Van een restje kaas dat in de koelkast lag toch een plak afgesneden, met alle gevolgen van dien, (ik kon er op wachten...) Hele vieze smaak, tintelingen en een raar gevoel in mijn mond.

O ja, zo smaakt kaas, even vergeten. Maar iedere keer als ik bij EkoPlaza zo'n geweldig lekker vet stuk kaas koop (voor de rest van het gezin) loopt het water me in de mond...totdat ik een hapje nam.

Ontbijt : speculaas smoothie, kruidenthee

Lunch : 2 plakjes bananenbrood, 2 melbatoastjes met Tofutti knoflook kruiden (oooo, die is lekker zeg) kruidenthee

Avondmaaltijd : Griekse maaltijd salade, met tzatziki* en meergranen stokbrood

Tussendoor : kikkers en muizen, plak kaas, puntje gevulde speculaas (homemade maar niet vegan) 1 Snackx met Daimstukjes, paar zwartwit pastilles en natuurlijk heel veel thee.

Niet zo mijn best gedaan vandaag...

* de tzatziki maakte ik van Alpro mild and creamy

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen