zondag 26 januari 2014

En soms moet je jezelf even verwennen!

Ik kocht op het Food Passionistas Event een spirilizer. Zo kan ik zelf mooi spaghetti sliertjes draaien van groente. Leuk om eens een raw courgette spaghetti te maken!

Verder vond ik dat ik aan een nieuwe foodprocessor toe was en kocht ik dan eindelijk die Magimix die al jaren op mijn verlanglijstje staat. Wat een handig ding! Ik heb maar liefst 3 inzet bakjes. Een kleintje voor ui, kruiden of een pesto te maken. De middelmaat om groenten te raspen/snijden en natuurlijk de grootste kom voor deeg, soep, smooties en grote hoeveelheden groenten/fruit.

Joehoe, mooi begin van het jaar, alhoewel de eerste maand al bijna voorbij is gevlogen.


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je magimix! Ik heb in december dezelfde gekocht en ben er ook erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk. Als je je zelf niet kietelt, lach je nooit.

    Mieke R

    BeantwoordenVerwijderen