donderdag 27 februari 2014

Vitatas

Een tijd geleden ben ik gestopt met mijn Odin fruit en groentetas om dat ik veranderde van EkoPlaza.

Maar het gaat toch weer kriebelen dus een paar weken geleden besloot ik om weer eens een fruit tas te nemen en nu van Vitatas. Heerlijk weer, dus de groentetas liet niet lang op zich wachten. Ik heb nu een groentetas extra'' voor twee personen maar met de 3 personen hier in huis hebben we hier ruim voldoende aan.

Er zat groene kool, koolrabi, bietjes, schorseneren, paksoi en venkel in het pakket. De koolrabi is al op gegaan in een salade, Van de bietjes ga ik Griekse walnoot/biet muffins maken. De venkel word een 'marmelade' en soep als er nog wat over blijft. De paksoi gaat in een Oosters gerecht. Met de kool heb ik verschillende opties en de schorseneren kook ik in room, of het wordt hartige taart.

Vol op keus en smakelijke gerechten!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen