dinsdag 29 april 2014

Vegan Challenge dag 29

Ontbijt: 2 sneetjes roggebrood met plantaardige boter en bramenjam, kiwismoothie, kruidenthee

Lunch: geroosterde boterhammen, bonenburger* met wilmersburger kaas, sla, veganaise en ketchup, thee

Avondmaaltijd: mezzalune met mozzarella en tomatensaus, salade

Tussendoor: slagroomgebakje, stukje pure chocolade Tony chocolonely, thee, thee, thee etc

O jee, gebakjesweek ivm met verjaardag, eigenlijk zou ik zelf moeten bakken...

Nog een dag te gaan en dan kunnen we van de Vegan Challenge door naar de Veggie Challenge. Dat zal mij weinig moeite kosten ik blijf vegetariër of flexanist hoe je het ook wil noemen. Helemaal vegan lukt mij niet en wil ik ook niet ben ik wel achter. Ik probeer het al zo lang om zo veel mogelijk plantaardig te eten.

Misschien is dat wat planteneter, want ik loop en draag nog steeds leer. Helemaal vegan lukt niemand denk ik. Soms is het gebruik van medicijnen er, die hard nodig zijn of er zit iets dierlijks verwerkt wat je niet altijd in de gaten hebt en hoe vaak loop je niet een mier plat of sla je per ongelijk en vlieg dood...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten