zondag 4 januari 2015

Deze week aten wij...

Huzaren salade zonder vlees
Okay een weekmenu van voor  de kerst en daarna...

Zondag: zoete tomaat schotel met ui
Maandag: penne met broccoli pesto
Dinsdag: gebakken aardappels, sla, wortel, doperwtjes
Woensdag: pad thai
Donderdag: Kerstdiner
Vrijdag Kerstdiner
Zaterdag: pannenkoeken
Zondag: pasta uit de oven met tomaat en olijvensaus
Maandag: gevulde paprika's met krielaardappeltjes en pesto uit de oven
Dinsdag: Griekse pasta salade
Woensdag: huzarensalade zonder...
Donderdag: tortellini met tomatensaus en mozzarella
Vrijdag: Mexicaanse rijst met bbq tofu en guacamole
Zaterdag: tjaptjoy met witte rijst en gebakken banaan van de Chinees

Zo dat is een hele was lijst. Ik heb weinig boodschappen gedaan want met de feestdagen kijk ik altijd wat er over blijft, en op voorraad is. Daar kook ik dan mee en dat is aardig gelukt.

Nu weer tot de orde van de dag, magere maaltijden die vet en suikerarm zijn en 100 % plantaardig. Ik ga het Starch Solution programma van Dr Mc Dougall volgen en dat betekent heel gezond eten dus. Fruit, veel groenten en zetmeelrijke producten zoals granen, bonen en volkoren producten. (Ik plaats nog wel wat recepten die ik de afgelopen tijd maakte en hier niet aan voldoen) Vedrer blijf ik ook nog twee dagen in de week het vasten dieet doen maar dat sluit goed aan op het Starch Solution dieet. Heb je facebook, kijk dan ook eens op The Starch Solution Nederland

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen