dinsdag 25 augustus 2015

Goed materiaal in de keuken

Ik vind het belangrijk om met goed materiaal te werken in de keuken. Sommige apparaten zijn best duur maar dan heb je ook wat. 

Ik ben dol op mijn Bamix. Toen mijn Braun staafmixer overleed besloot ik maar een Bamix te kopen en daar heb ik nog geen dag spijt van. Iedere dag doet ie de fijnste klusjes voor me.

Een Magimix keukenmachine heb ik ook. Gebruik ik niet zoveel maar voor de grotere en zwaardere klussen is ie ideaal. En dan mijn Kitchenaid blender, ook zo fijn

En dan een goed stel messen. Onmisbaar. Ieder jaar laat ik ze slijpen en dan zijn ze weer als nieuw. Wel uitkijken voor de vingertjes want je bent zo een topje kwijt.

Deze week waren mijn messen weer aan een slijpbeurt toe. Ik mis ze en het is echt behelpen in mijn keukentje. Maar ze zijn er weer. In Den Haag zit in de Van Musschenbroekstraat nog een echte slijperij en daar breng ik ze trouw naar toe.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen